Food & Lifestyle | Hoe werkt Powerslim
15533
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15533,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode_grid_1400,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Hoe werkt Powerslim

Hoe werkt Powerslim

PowerSlim is geen dieet. Het is een totaalconcept; een afslankprogramma; een manier van leven. Onder persoonlijke begeleiding werk je naar je streefgewicht en een gezond voedingspatroon toe. Kenmerkend hierbij is de ideale balans van verantwoorde voeding, professionele begeleiding en voldoende aandacht voor lichaamsbeweging.

 

Met PowerSlim val je snel en moeiteloos af. Het PowerSlim afslankprogramma is niet gebaseerd op minder eten, maar op anders eten! In plaats van jezelf uithongeren of crashdiëten, moet je bij PowerSlim juist eten om af te vallen. Je hebt ongeveer 6 eetmomenten per dag, om de 2,5 uur. Het is een eenvoudig te volgen, effectief en wetenschappelijk onderbouwd voedings-programma dat een snel en langdurig resultaat geeft zonder hongergevoel en jojo-effect.

Bij de lunch en de avondmaaltijd voeg je zelf groente of rauwkost toe, aangevuld met vlees of vis. De producten bevatten alle bouwstoffen die je lichaam nodig heeft, maar zeer weinig brandstoffen. Koolhydraten en vetten zijn de brandstoffen voor je lichaam. Tijdens het PowerSlim eiwitdieet laat je deze brandstoffen uit de voeding weg. Al drie dagen na de start van het eiwitdieet zijn de suikers in je lichaam opgebruikt. Dit betekent dat het lichaam de vetreserves moet gaan verbranden om aan de benodigde energie te komen. Je gaat tijdens het PowerSlim afslankprogramma extra veel eiwitten eten. Eiwitten zijn de bouwstenen van je lichaam. Hierdoor blijft je spiermassa behouden. Met het behouden van je spiermassa krijg je een mooier silhouet en blijft je stofwisseling op peil. Dit is erg belangrijk om ook op lage termijn op gewicht te blijven en het jojo- effect te voorkomen.

Lichaamsbeweging is een belangrijk onderdeel van het PowerSlim succes. Naast goede voeding en begeleiding is het een onmisbaar onderdeel om je lichaam gezond en slank te krijgen en te houden. Beweeg je minimaal 30 minuten per dag, dan voldoe je aan de Nederlandse Norm voor Gezond Bewegen. Dit is voldoende om je lichaam gezond te houden. Doe je daarnaast ook nog aan krachttraining, dan bouw je ook spiermassa op waardoor je stofwisseling verhoogd wordt.

Het PowerSlim dieet bestaat uit drie fases:

De eerste fase
In deze strikte fase ga je actief aan de slag met het verliezen van gewicht. Elke 2,5 uur heb je een eetmoment. Dat zorgt ervoor dat je vrijwel geen hongergevoel zult hebben. In deze fase worden de koolhydraten die je inneemt beperkt en eet je eiwitrijk om je spiermassa intact te houden. In deze fase blijf je tot je 80% van je gewenste gewichtsverlies hebt behaald. Je komt wekelijks bij mij langs voor een coachingsgesprek en weegmoment.

 

De tweede fase

Dit is de overgangsfase. In deze fase leer je stapsgewijs een gezond voedingspatroon aan. Langzaam maar zeker worden de PowerSlim producten vervangen voor gewone voedingsproducten. Gedurende deze fase kom je om de week op consult tot je streefgewicht behaald is.

 

De derde fase

Dit is de stabilisatiefase. Je hebt je streefgewicht behaald, heel knap, maar de grootste uitdaging van afvallen is dat gewicht behouden. Daarom blijf je maandelijks op consult komen en ben je altijd welkom voor een tussentijds weegmoment, bij een flink gewichtsverlies duurt deze fase minimaal een jaar. Dit om een terugval te voorkomen. Tijdens deze fase gebruik je indien gewenst alleen nog tussendoortjes van PowerSlim. Tijdens de maandelijkse consulten gebruiken we de cursusmap “gewichtsbehoud”. Hierin 12 onderwerpen die je helpen je kennis en inzicht te vergroten.

 

 

Neem contact op